VIDEO: რა ქენი სტრაკოშა ეს?! - ლაციოს მეკარის კოშმარული შეცდომა, რომელიც მის გუნდს წაგებად დაუჯდა

16 სექ 2021, 23:05

"გალათასარაისა" და "ლაციოს" შეხვედრაში მაყურებელმა იხილა საკმაოდ კურიოზული გოლი. რომაელთა მეკარემ, ტომას სტრაკოშამ დაუშვა კოშმარული შეცდომა, რომელიც მის გუნდს წაგებად დაუჯდა.

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ლონდონის "ჩელსიმ" მიიღო "მალმიო", რომელიც ა...

ჩელსი 21 ოქტ 2021, 01:03
VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბაიერნმა“ სტუმრად „ბენფიკა“ გაანადგურა.

შეხვედრა ლისაბონში,...

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:58
VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ტურინის "იუვენტუსი" ესტუმრა სანქტ-პეტერბურგ...

იუვენტუსი 21 ოქტ 2021, 00:57
VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედმა“ „ატალანტა“ უმძიმეს ბრძლაში დაა...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:53
VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

რონალდუმ ატალანტას მატჩის მესამე გოლი შეუგდოოოოო!

...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:42
VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

ბენფიკა 21 ოქტ 2021, 00:38
VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

„მანჩესტერმა" „ატალანტასთან" მატჩში ანგარიში გაათანაბრა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:35
VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

მანუელ ნოიერმა „ბენფიკასთან“ მატჩში მეორე საოცარი ბურთიც აიღო.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:25
VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

ბაიერნს ბენფიკასთან მატჩში უკვე მეორე გოლი არ ჩაუთვალეს.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:22
VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

რაშფორდმა მანჩესტერი თამაშში დააბრუნა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:15
VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

რობერტ ლევანდოვსკის გოლი „ბენფიკას" კარში არ ჩაითვალა.

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:48
VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

მანუელ ნოიერის დიდებული სეივი დარვინ ნუნესის დარტყმის შემდეგ.

...

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:39
VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

ატალანტა ოლდ ტრაფორდზე უკვე 2:0-ს იგებს

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:35
VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

„ატალანტა" „მანჩესტერ იუნაიტედთან" მატჩში პაშალიჩის გოლით დაწინაურდა. 

...

ატალანტა 20 ოქტ 2021, 23:20
მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

ჩემპიონთა ლიგის მე-3 ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედი“ „ატალანტას“ მასპინძლობს.

ინგლისური კლუბი...

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:18
VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბარსელონამ“ შინ „დინამო კიევი“ დაამარცხა და ჯგუფური ეტაპის პირველი ...