კუმანი პიანიჩის წასვლაზე: "კონკურენცია წააგო, მასზე უკეთესი ფეხბურთელები გვყავს"

10 სექ 2021, 00:14
კუმანი პიანიჩის წასვლაზე: "კონკურენცია წააგო, მასზე უკეთესი ფეხბურთელები გვყავს"

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა გუნდიდან ნახევარმცველ მირალემ პიანიჩის წასვლაზე კომენტარი გააკეთა.

"ვფიქრობ, ფეხბურთელის მხრიდან გარკვეული იმედგაცრუება არსებობს. მიუხედავად ამისა, პიანიჩმა სხვა მოთამაშეებთან კონკურენცია წააგო, ჩვენი სათამაშო სტილისა და იმის გათვალისწინებით, თუ როგორ ვმოქმედებთ ბურთთან ერთად და მის გარეშე".

"მირალემს ყველაფერ საუკეთესოს ვუსურვებ. მასთან დაკავშირებით რთული სიტუაცია იყო. ვცდილობდით შემადგენლობაში ჩაგვენერგა, მაგრამ დავინახეთ, რომ მასზე უკეთესი ფეხბურთელები გვყავს", - ციტირებს კუმანის სიტყვებს Mundo Deportivo.

სექტემბრის თვის დასაწყისში 31 წლის ბოსნიელი ფეხბურთელი ერთწლიანი იჯარით "ბარსელონადან" "ბეშიქთაშში" გადავიდა.

პიანიჩი "ბარსას" ღირსებას 2020 წლის სექტემბრიდან იცავდა, "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისურით მან 30 მატჩში მიიღო მონაწილეობა.

"ჩემი თავდაჯერებულობა მოკლა", - ცნობილი გახდა კუმანისა და პიანიჩის კონფლიქტის მიზეზები

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ლონდონის "ჩელსიმ" მიიღო "მალმიო", რომელიც ა...

ჩელსი 21 ოქტ 2021, 01:03
VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბაიერნმა“ სტუმრად „ბენფიკა“ გაანადგურა.

შეხვედრა ლისაბონში,...

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:58
VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ტურინის "იუვენტუსი" ესტუმრა სანქტ-პეტერბურგ...

იუვენტუსი 21 ოქტ 2021, 00:57
VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედმა“ „ატალანტა“ უმძიმეს ბრძლაში დაა...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:53
VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

რონალდუმ ატალანტას მატჩის მესამე გოლი შეუგდოოოოო!

...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:42
VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

ბენფიკა 21 ოქტ 2021, 00:38
VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

„მანჩესტერმა" „ატალანტასთან" მატჩში ანგარიში გაათანაბრა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:35
VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

მანუელ ნოიერმა „ბენფიკასთან“ მატჩში მეორე საოცარი ბურთიც აიღო.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:25
VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

ბაიერნს ბენფიკასთან მატჩში უკვე მეორე გოლი არ ჩაუთვალეს.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:22
VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

რაშფორდმა მანჩესტერი თამაშში დააბრუნა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:15
VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

რობერტ ლევანდოვსკის გოლი „ბენფიკას" კარში არ ჩაითვალა.

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:48
VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

მანუელ ნოიერის დიდებული სეივი დარვინ ნუნესის დარტყმის შემდეგ.

...

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:39
VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

ატალანტა ოლდ ტრაფორდზე უკვე 2:0-ს იგებს

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:35
VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

„ატალანტა" „მანჩესტერ იუნაიტედთან" მატჩში პაშალიჩის გოლით დაწინაურდა. 

...

ატალანტა 20 ოქტ 2021, 23:20
მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

ჩემპიონთა ლიგის მე-3 ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედი“ „ატალანტას“ მასპინძლობს.

ინგლისური კლუბი...

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:18
VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბარსელონამ“ შინ „დინამო კიევი“ დაამარცხა და ჯგუფური ეტაპის პირველი ...