"მადლობა გუნდში სახელის დატოვებისთვის" - ქვილითაიას გენტის ფეხბურთელები ხუმრობით დაემშვიდობნენ

10 ივნ 2021, 13:33
"მადლობა გუნდში სახელის დატოვებისთვის" - ქვილითაიას გენტის ფეხბურთელები ხუმრობით დაემშვიდობნენ

3-წლიანი ბელგიური კლუბის წევრობის შემდეგ, გიორგი ქვილითაიამ 500,000 ევროს სანაცვლოდ გენტი ოფიციალურ დატოვა და კარიერას კვიპროსულ აპოელში გააგრძელებს.

ამის შესახებ ინფორმაცია გენტის ოფიციალურმა გვერდმაც გამოაქვეყნა და ქართველ ფეხბურთელს წარმატებები უსურვა.

აღნიშნულ პოსტზე გიორგი ქვილითაიას გენტის უკრაინელი თანაგუნდელები ხუმრობით დაემშვიდობნენ. საქართველოს ნაკრების ფორვარდს თითოეულ მათგანთან ძალიან ახლო, მეგობრული ურთიერთობა აქვს.

გიორგი ქვილითაია გენტს 2018 წლის ზაფხულში ავსტრიული რაპიდიდან 3 მილიონის სანაცვლოდ შეუერთდა. ბელგიურ გუნდში ამ დროის განმავლობაში 46-ჯერ ითამაშა, 7 გოლი გაიტანა და 7 საგოლე გადაცემა გააკეთა.

საქართველოს ნაკრების ფორვარდმა გასული სეზონი იჯარით გენტიდან კვიპროსულ ანორთოსისში გაატარა, სადაც გუნდის საუკეთესო ბომბარდირი გახდა.

"მსაჯებო, გაახილეთ თვალები!" - დინამო თბილისის კაპიტანი მსაჯებს აკრიტიკებს

ყაზახეთში ეპატიჟებიან - გრიგალავას კარიერის გაგრძელების 3 ვარიანტი აქვს

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

VIDEO: არისტოკრატებმა შვედურ მაგიდაზე მიირთვეს - ჩელსი მალმიო 4:0

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ლონდონის "ჩელსიმ" მიიღო "მალმიო", რომელიც ა...

ჩელსი 21 ოქტ 2021, 01:03
VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

VIDEO: ბენფიკამ დიდხანს გაქაჩა, მაგრამ მაინც განადგურდა - შედეგი, რომელიც ბარსელონას წისქვილზე ასხამს წყალს

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბაიერნმა“ სტუმრად „ბენფიკა“ გაანადგურა.

შეხვედრა ლისაბონში,...

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:58
VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

VIDEO: იუვენტუსი რუსულმა სიცივემ ვერ გატეხა - მორიგი 3 ქულა ტურინელთა ანგარიშზე

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურის ფარგლებში ტურინის "იუვენტუსი" ესტუმრა სანქტ-პეტერბურგ...

იუვენტუსი 21 ოქტ 2021, 00:57
VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

VIDEO: უმძიმესი ბრძოლა ყველასთვის კარგად ნაცნობი დასასრულით - მანჩესტერს ლიგაზე ისევ რონალდუმ მოაგებინა

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მესამე ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედმა“ „ატალანტა“ უმძიმეს ბრძლაში დაა...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:53
VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

VIDEO: რაღა თქმა უნდა?! კრიშტიანუუუუუუუუ! მანჩესტერმა ატალანტასთან დააქამბექა

რონალდუმ ატალანტას მატჩის მესამე გოლი შეუგდოოოოო!

...

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:42
VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

VIDEO: სანეეეეეე - ბენფიკა მაინც გატყდა! იდეალური ჯარიმა გერმანელისგან

ბენფიკა 21 ოქტ 2021, 00:38
VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

VIDEO: ქამბექიიიი! ატალანტასთან მატჩში ანგარიში ჰარი მაგუაირმა გაათანაბრა

„მანჩესტერმა" „ატალანტასთან" მატჩში ანგარიში გაათანაბრა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:35
VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

VIDEO: არანორმალურიაააა! მანუელ ნოიერის მეორე წარმოუდგენელი სეივი

მანუელ ნოიერმა „ბენფიკასთან“ მატჩში მეორე საოცარი ბურთიც აიღო.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:25
VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

VIDEO: კომანის საოცარი ფინტი და ბაიერნის კიდევ ერთი გაუქმებული გოლი ბენფიკას კარში

ბაიერნს ბენფიკასთან მატჩში უკვე მეორე გოლი არ ჩაუთვალეს.

ბაიერნი 21 ოქტ 2021, 00:22
VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

VIDEO: მანჩესტერი ცოცხალიაა! ბრუნოს ზღაპრული პასი და რაშფორდის შესრულება მახვილი კუთხიდან

რაშფორდმა მანჩესტერი თამაშში დააბრუნა.

მანჩესტერ იუნაიტედი 21 ოქტ 2021, 00:15
VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

VIDEO: ლევანდოვსკიმ შეაგდო, თუმცა არ ჩათვალეს - იყო თუ არა გოლი გასაუქმებელი?

რობერტ ლევანდოვსკის გოლი „ბენფიკას" კარში არ ჩაითვალა.

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:48
VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

VIDEO: აი, რატომაა საუკეთესო - მანუ ნოიერის საოცარი სეივი ბენფიკასთან მატჩში

მანუელ ნოიერის დიდებული სეივი დარვინ ნუნესის დარტყმის შემდეგ.

...

ბაიერნი 20 ოქტ 2021, 23:39
VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

VIDEO: სიტუაცია გამოუსწორებელია?! მანჩესტერი 0-2 ატალანტა

ატალანტა ოლდ ტრაფორდზე უკვე 2:0-ს იგებს

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:35
VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

VIDEO: სოლსკიაერს სანერვიულო არ ელევა - ოლდ ტრაფორდზე ატალანტა დაწინაურდა

„ატალანტა" „მანჩესტერ იუნაიტედთან" მატჩში პაშალიჩის გოლით დაწინაურდა. 

...

ატალანტა 20 ოქტ 2021, 23:20
მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

მორიგი რეკორდი! კრიშტიანუ რონალდუმ იკერ კასილასი ჩამოიტოვა

ჩემპიონთა ლიგის მე-3 ტურში „მანჩესტერ იუნაიტედი“ „ატალანტას“ მასპინძლობს.

ინგლისური კლუბი...

მანჩესტერ იუნაიტედი 20 ოქტ 2021, 23:18
VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

VIDEO: ნანატრი გამარჯვება! ბარსელონამ კამპ ნოუზე დინამო კიევი პიკეს გოლით დაამარცხა

ჩემპიონთა ლიგის მესამე ტურში „ბარსელონამ“ შინ „დინამო კიევი“ დაამარცხა და ჯგუფური ეტაპის პირველი ...